'/> Selepas Berkhawin Isteri Sering Berkurung Diri Dalam Bilik, Sesudah Saya Intai Senyap2, Saya Terkejut Beruk Tengok Apa Yang Isteri Saya Buat Tiap2 Malam Atas Kerusi Sendirian…

Info Populer 2022

Selepas Berkhawin Isteri Sering Berkurung Diri Dalam Bilik, Sesudah Saya Intai Senyap2, Saya Terkejut Beruk Tengok Apa Yang Isteri Saya Buat Tiap2 Malam Atas Kerusi Sendirian…

Selepas Berkhawin Isteri Sering Berkurung Diri Dalam Bilik, Sesudah Saya Intai Senyap2, Saya Terkejut Beruk Tengok Apa Yang Isteri Saya Buat Tiap2 Malam Atas Kerusi Sendirian…
Selepas Berkhawin Isteri Sering Berkurung Diri Dalam Bilik, Sesudah Saya Intai Senyap2, Saya Terkejut Beruk Tengok Apa Yang Isteri Saya Buat Tiap2 Malam Atas Kerusi Sendirian…
Abang nak cita pendek-pendek je, dulu kakak ne besar lengan berkuasa main game espcially dota beb, lepas tu acah-acah nak awek gamer gak, tapi hidup berkurung dalam bilik, makan maggie,menganggur plak tu hingga berbulan2. mak pun bising.

Lepas tu saya sebuah incaran nak berubah, tinggalkan duniawi (game je pun haha) cari kerja, ubah lifestyle x berkurung sangat dan lepas tu doa-doa la jugak sanggup bini gamer. (konon) saya suruh mak saya berdoa gak haha. Dapat kerja, saya bagi duit sikit-sikit kat mak ayah adik beradik buat apa yg patut la kan. Even though usang kot dalam 2 tahun untuk saya berubah tu.


Dipendekkan cerita, mak saya berkenan dengan sorang pompuan ne, saya pun berkenalan dalam ws dan fb je. Comel n lawa la gak hakhak. Dia nampak normal la tapi bagi saya macam jenis bosan sikit, xbanyak bercakap, cakap pun sepi-sepi. Entah apa kena dengan pompuan ne. Tapi dipendekkan dongeng kitorang kawen gak alasannya masing-masing dah leh terima diri masing-masing ( menipu sangat)

Lepas kawen tu, hish seganla, beliau lagi segan kot, asyik lari masuk bilik beliau je,lepas tu malam-malam masing-masing buat kerja dalam bilik. Aku xtau beliau buat apa, tapi saya dok berdota dalam bilik (bosan kot dah bini pun mengurung diri hakhak) saya pulak bengap xreti nak berkata-kata. 

Sampai satu knorma dan akhlak ada masa saya main dota kat depan tv, beliau tegur "eh kakak main dota k?" Nickname kakak ####$$ ek"? Aku terkejut, beliau kata beliau main dota gak, rupanya malam kelmarin kitorang satu party kot main sama hakhakahka. Xpernah ku sangka orang rumah saya main dota gak satu party plak tu. 

Rupanya beliau mengurung diri dalam bilik main game jugak rupanya. cehhh punye saya ingat beliau segan dengan saya bagai,hahaa patut saya kadang kala dengar ada jeritan "noob"!! Kat umah.

Apapun lepas tu, kitorang sangat kamcing, beliau pun gamer rupanya dan kitorang pun start rapat dan banyak topik nak bual, serius heaven hahaha. Abang pun pa lagi try la nakdapat rampage setiap game, beliau punye happy peh "abang ne pro la" . She is the best support la. Hakhak

Apapun terima kaseh la mak doakan kakak ne, doa kakak yang bertahun2 lepas tu pun Allah makbulkan. Ubah diri kita dulu barula benda kita nak tu tiba dok? Hakhak.
Advertisement

Iklan Sidebar