'/> Pelik Sakit Nak Bersalin Dah 3 Ahad Tapi Bayi Tak Keluar. Segala Tertpendapat Jikalau Ustaz Dedahkan Sesuatu !!! Betul-Betul Terkejut Dibuatnya..

Info Populer 2022

Pelik Sakit Nak Bersalin Dah 3 Ahad Tapi Bayi Tak Keluar. Segala Tertpendapat Jikalau Ustaz Dedahkan Sesuatu !!! Betul-Betul Terkejut Dibuatnya..

Pelik Sakit Nak Bersalin Dah 3 Ahad Tapi Bayi Tak Keluar. Segala Tertpendapat Jikalau Ustaz Dedahkan Sesuatu !!! Betul-Betul Terkejut Dibuatnya..
Pelik Sakit Nak Bersalin Dah 3 Ahad Tapi Bayi Tak Keluar. Segala Tertpendapat Jikalau Ustaz Dedahkan Sesuatu !!! Betul-Betul Terkejut Dibuatnya..

.com - Memang tidak dinafikan pada zaman serba canggih kini ini, ramai sudah tidak mempercayai kasus menyeramkan dan alam ghaib yang seakan tidak masuk akal. Namun, kita juga haruslah percaya bahawa makhluk halus itu sememangnya wujud dan tinggal di alam yang tidak sanggup dilihat oleh mata bernafsu manusia.

Seperti yang dikongsi perempuan ini di Kelab Ibu Mengandung Malaysia, bayinya mengalami pelbagai problem menyerupai jantung berlubang dan sangat menguasai tidak tepat sehingga doktor mencadangkannya supaya melahirkan bayi ludang kecepeh awal. Walaupun sudah 3 ahad berada di hospital, masih juga belum bersalin. Setelah berjumpa seorang ustaz rupa-rupanya …

“Saya nak kongsi dongeng hidup aku mengandungkan anak ke 3 ni. Kan aku ada bagitahu yang dah 3 ahad masuk ward tapi tak mahu juga bersalin. Dah masuk ubat banyak kali tapi still 2cm dan bila malam sakit berpengaruh buka 3cm dan bila pagi pula jadi 2cm balik. Cerita aku mungkin macam mengarut tak masuk nalar tapi itulah kenyataan nya. aku dah keluar ward ahad lepas. Sebab dah taknak masuk kan ubat lagi. Sebab dah give up.

Hari-hari kena seluk kena sakit macam nak beranak tapi baby tak mau keluar. Makara aku dan husband ambil keputusan untuk balik dan fikir mungkin tunggu hingga 9 bulan untuk sakit sendiri. Tapi doktor bagi appoinment khamis lepas. Saya dan husband pun pergi lah jumpa doktor khamis lepas. Dan doktor bagitahu nak masuk ubat gres dan doktor bagi pendapat untuk terus kan atau tunggu 9bulan. Tapi doktor memberikana sangat nak aku masuk ubat untuk aku bersalin awal. Makara aku Dan husband pun try untuk seminggu je masuk ubat gres ni bila tak besalin juga balik tunggu 9bulan. Harini aku masuk ward gres je hingga hospital. Tengok doktor bagi bilik first class hari ni. Ada laa doktor nak bodek supaya aku stay kat sini sehingga aku beranak juga.

Ustaz bagitahu ada jin berdamping sebabkan bayi ada masalah

Dan semalam aku pergi jumpa Ustaz untuk meminta air biar dipermemperringan dan sepelekan aku bersalin. Dari pukul 9.30 malam hingga pukul 12 gres boleh story kat ustaz pasal problem aku punya lah usang nak tunggu. Maklum lah orang ramai kan kenalah tunggu giliran. So husband story kat ustaz pasal problem saya.

Ustaz tanya nama aku dan husband terus ustaz suruh aku duduk depan dia. Ustaz cakap dalam hati cakap Allah Allah. Saya pun ikutlah apa ustaz suruh. Dan ustaz pun bercakap dengan jin dan sembelih jin tu. Lepastu ustaz tu terangkan kat aku dan husband pasal baby dalam kandungan aku dan pasal diri saya. Ustaz tu cakap dari sebelum aku mengandung lagi jin tu dah masuk dalam tubuh saya.

Bendanya bertuan tapi tuan ia dah mati. Saya di zalimi oleh jin tu. Jin ni yang rancang tiruana ni dari awal. Dia masuk tubuh aku pun lantaran ia nak berdamping dengan anak dalam kandungan aku untuk dijadi kan tuan gres ia nanti bila baby ni dah dilahirkan. Mungkin lantaran ia tengok aku jenis lebat dan menyuburkan bahagia untuk mengandung jadi ia pilih untuk masuk dalam tubuh saya. Dan aku pun mengandung.
Bayi ada jantung berlubang, kepala ada air, dan sangat menguasai tidak sempurna

Kan aku ada bagitahu masa 20week sanggup tahu yang baby ada jantung berlubang kepala ia ada air dan tangan ia macam tak tepat dan usus ia macam terkeluar dari perut. Ustaz tu cakap baby aku jadi macam tu lantaran jin tu yang makan baby saya. Dia duduk dalam tubuh saya. Makara ia makan baby aku hingga baby aku jadi macamtu

Bila aku sanggup tahu baby ada problem masa 20 week doktor sarankan aku bersalin awal. Dari 24week masuk ward hingga kini dah 28week pun tak bersalin lagi. Rupanya benda tu yang dok on off kan pintu rahim aku supaya aku tak boleh bersalin lantaran ia nak kan baby ni hidup untuk ia berdamping nanti. Tapi kuasa Allah aku sanggup tahu baby ada problem. Dan Allah tu nak tunjuk kat aku yang baby aku macam ni dan tak bisa untuk hidup. Tapi mungkin tunggu 9bulan ia boleh hidup. Tapi hidup sebagai orang oku dan ada pulak jin yang jadikan ia pendamping. So jin tu dah tahu yang aku dah tahu baby aku ada masalah.

Dia pun plan bila masuk ubat nanti tak boleh bersalin ia yang tutup pintu rahim saya. Tu lantaran 3minggu pun tak bersalin lagi. Ustaz cakap doktor kat hospital ni pun bersama-sama dah pelik tapi dorang tetap nak masuk kan ubat. Umpama cuba dan cuba supaya aku bersalin juga. Ustaz cakap sepatutnya masa aku 6bulan haritu dah keguguran tapi benda tu taknak ia sekat supaya aku tak gugur atau bersalin hingga 9bulan lantaran nakkan baby saya. Saya pun rasa macam betul ke ni.

Ustaz tu cakap bila aku sanggup tahu awal jin ada dalam tubuh aku alhamdulilah baby aku normal sihat. Ustaz tanya husband tak rasa ke perubahan isteri. Suami cakap tak. Dan aku pun tak ada rasa apa-apa cuma adakala rungsing je. Ustaz cakap bila duduk kat rumah macam ada basi terbakar tengok api dapur tutup tak ada orang bakar sampah ke apa. Sebenarnya benda tu yang kemudian dalam rumah kita.

Akhirnya anak syurga ini berjaya dilahirkan

Ustaz tu dah sembelih jin tu semalam. Dan buatkan air untuk aku mandi dan minum untuk sihatkan baby dalam kandungan saya, diri aku dan memperringan dan sepelean aku bersalin harini. Ustaz cakap inshallah lepasni memperringan dan sepele nak bersalin lantaran tak ada gangguan apa-apa dah.

Saya dah selamat bersalin pukul 6 petang tadi. Harini masuk ubat pukul 7.30 pagi pukul 2.50 air ketuban pecah dengan sendiri. Doktor check jalan dah 6cm. Sampai labour room doktor check cakap 3cm. Then doktor masuk antibiotic masuk induce yang sangat kuat. Dan doktor maklum kan aku cucuk epidural kat tulang belakang.

Tapi aku taknak lantaran ramai cakap sakit kan. Lepas pukul 5 tak ada doktor untuk

cucuk epidural lagi. Lepastu 5.10 sakit yang amat berpengaruh aku tak tahan sangat. Nurse doktor murka lantaran tadi taknak epidural tu. Tapi tu gres sikit ubat tu jalan. Doktor check jalan 3cm juga. Doktor cakap ni ambik proses yang usang hingga tengah malam pun masih sakit lagi. Then kena 10cm gres boleh beranak. Pukul 5.57 aku tak tahan sangat macam nak berak. Saya rasa baby dah nak keluar sangat.

Doktor tengok kepala baby dah keluar. Doktor tahan dan cakap jangan teran. Saya tak teran pastu lagi sekali aku tak teran baby keluar terus. Nasib sempat sambut. Pukul 6 anak syurga aku pun lahir ke dunia. Dan pada pukul 6.35 anak syurga aku telah pun menghadap penciptanya. Besok pagi gres kebumikan Anak syurga saya. Al fatihah

Sumber: Facebook Kelab Ibu Hamil
Advertisement

Iklan Sidebar