'/> Macam Mana Nak Kesan Jikalau Pasangan Anda Curang Atau Tidak Dalam Perhubungan ? Jom Kita Tenggok Tips Dibawah Ini

Info Populer 2022

Macam Mana Nak Kesan Jikalau Pasangan Anda Curang Atau Tidak Dalam Perhubungan ? Jom Kita Tenggok Tips Dibawah Ini

Macam Mana Nak Kesan Jikalau Pasangan Anda Curang Atau Tidak Dalam Perhubungan ? Jom Kita Tenggok Tips Dibawah Ini
Macam Mana Nak Kesan Jikalau Pasangan Anda Curang Atau Tidak Dalam Perhubungan ? Jom Kita Tenggok Tips Dibawah Ini

.com - Mau tau bagaimana cara nak kesan pasangan Anda curang atau tidak dalam perhubungan ? kalau Anda nak tau maka jangan lewatkan bacaan ini. Di dalam goresan pena kali ini, saya akan bagi tau Anda tiruananya. Maka dari itu silahkan simak setidak ada yang kurangnya dibawah ini.

Kita sentiasa mahukan yang terbaik dalam perhubungan tetapi kita juga tak boleh kawal sejauh mana keikhlasan pasangan kita dalam satu hubungan. Kadang-kadang depan kita pijak tiruant pun mati tapi belakang kita macam-macam yang terjadi.

Tapi macam mana nak kesan kalau pasangan anda tidak jujur dalam perhubungan? Manusia ni ada macam-macam perangai. Ada yang nampak macam penipu padahal beliau sangat cintakan kita. Ada juga yang nampak benar-benar mencintai kita tetapi rupanya fake semata.

Jom kita tengok antara tips bagaimana mahu mengesan si beliau yang tidak jujur dalam perhubungan atau tidak.

1. Sila perhatikan tindak tanduk si dia
Maksudnya di sini jikalau anda sudah biasa dengan pasangan anda, niscaya anda akan sanggup mengesan jikalau ada tindak-tanduk si beliau yang berbeza.

Cuba perhatikan sama ada beliau selalu pegang handphone ke tak? Atau beliau murka tak apabila anda mengambil handphone dia? Atau perhatikan jikalau ada budbahasa yang berbeza menyerupai menggigit kuku, atau sentiasa melihat jam atau gerak geri yang mencurigakan apabila melayari Internet atau telefon.

2. Tanya soalan yang betul
Jika pasangan anda memmemberikan 1001 satu alasan atau bersikap defensif mungkin ada yang tidak kena. Gunakan soalan mengumpan untuk mengetahui jawapan si dia. Tapi ingat jangan tanya soalan dalam keadaan murka kerana takut ia akan mengakibatkan ketegangan antara anda dan dia
.
3. Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar
Kalau dulu beliau yang paling bangga kalau diajak ‘dating’ atau keluar bersiar-siar tetapi kini ini beliau selalu memmemberikankan alasan untuk tidak meluangkan masa bersama anda. Mungkin beliau sudah bosan atau sibuk? Pastikan anda selidik kedudukan sebenar si dia!

4. Perubahan perilaku yang ketara
Kadang-kadang kesilapan anda yang paling kecil pun seperti besar baginya dan beliau sering memarahi dan memalukan anda di khalayak ramai. Mungkin beliau sudah buruk dengan anda dan mahu menimbul kebencian anda terhadap si beliau dan berharap anda meninggalkan si dia. Ada juga pasangan sebegini, jadi hati-hati ya.

5. Menggunakan telefon secara sorok-sorok
Jika sebelum ini beliau tidak kisah anda membaca SMS atau mengangkat panggilan telefon, tetapi beliau murka jikalau anda sentuh telefon beliau dan tiba-tiba tabiatnya berubah dengan mentpendapat panggilan di daerah yang jauh dari kamu, hati-hatilah.

6. Tiba-tiba murka kalau tanya perihal aktiviti si dia

Mungkin kau ingin mengambil berat kerana kau sayangkan si beliau tetapi beliau memperringan dan sepele menyalah anggap kau ingin mewaspadai si dia.

Haa apa lagi? Jalankan misi anda untuk menjadi pengintip yang berjaya! Apa-apa pun, anda ludang kecepeh mengenali pasangan anda. Ludang kecepeh baik jikalau anda melihat dengan mata sendiri daripada anda mendengar dongeng dari orang lain.
Advertisement

Iklan Sidebar