'/> Dianggap Jadi Punca Ibu Bapanya Bercerai, Lelaki Ini Berang Dan Memukul Wanita Simpanan Bapa Di Hadapan Khalayak Ramai

Info Populer 2022

Dianggap Jadi Punca Ibu Bapanya Bercerai, Lelaki Ini Berang Dan Memukul Wanita Simpanan Bapa Di Hadapan Khalayak Ramai

Dianggap Jadi Punca Ibu Bapanya Bercerai, Lelaki Ini Berang Dan Memukul Wanita Simpanan Bapa Di Hadapan Khalayak Ramai
Dianggap Jadi Punca Ibu Bapanya Bercerai, Lelaki Ini Berang Dan Memukul Wanita Simpanan Bapa Di Hadapan Khalayak Ramai

.com - Apabila doktrin kita berpengaruh maka tidak akan terjadi hal ibarat ini, semarah apapun hendaknya kita bisa mengontrol emosi kerana melaksanakan tindakan selagi diri dipenuhi amarah hanya akan berbuah penyesalan. Semoga dongeng ini bisa menjadi teladan pengajaran buat kita tiruana, jangan pernah mencurangi pasangan kerana itu tiruana hanya akan merugikan kita sendiri dan menciptakan keluarga menjadi hancur berantakan.

Jom kita simak saja bagaimana kemarahan sang anak kepada simapanan bapanya kerana diduga menjadi punca perceraian ibu bapanya.

Anak mana yang tak murka apabila mengetahui bapanya memiliki hubungan tidak ringan dan sepele dengan perempuan lain. Berang dengan apa yang menimpa perkahwinan ibu dan bapanya, seorang lelaki telah bertindak mengikut hati dengan memukul perempuan simpanan bapanya tanpa belas kasihan di tengah jalan.

Menurut Shanghaiist, lelaki tersebut telah mengheret seorang perempuan ke tengah jalan yang sesak di daerah Henan dan memukul mangsa yang berusia dalam lingkungan 40-an itu di hadapan khalayak ramai. Gila lah!




Melalui sebuah video rakaman, lelaki berkenaan juga dilihat menarik rambut kekasih gelap bapanya dan menumbuk perempuan itu di bahagian perut.

Kepala mangsa juga ditampar sambil kata-kata makian dihamun oleh anak lelaki kekasih gelapnya itu.

Mabengala orang awam di sekeliling pula hanya berkumpul dan melihat kejadian berkenaan tanpa berbuat apa-apa untuk menghentikan tindakan ganas lelaki itu.

Menurut salah seorang saksi kejadian, suspek bertindak demikian kerana menuduh perempuan tersebutlah menjadi punca penceraian ibu bapanya yang bakal berlaku tidak usang lagi. Meskipun begitu, punca sebenar kejadian belum diketahui dan pihak polis di bandar Yuzhou masih menjalankan siasatan.

Berikut rakaman dari kejadian berkenaan:


Itulah siapa suruh jalinkan hubungan dengan suami orang. Tak pasal-pasal kena pukul dan dimalukan.

Sumber: Lobakmerah
Advertisement

Iklan Sidebar